۱۳۹۱ بهمن ۳, سه‌شنبه

نامه ای رنگی برای زس

زس 
حواست هست آدمها یکهو چه رنگ می گیرند توی زندگی هم و یکهو انگار وایتکس ریخته اند روشون و رنگ می دهند ؟ تا بخواهی تشت ما رنگی ست .رنگ بازی ای شده اصلن . زس حتی می توانم برایت خودکار رنگی بسازم و هعی نامه های رنگی بنویسم .تو که می دانی من چقدر دیوانه ام ؟ زس ، دلم می خواهد نامه هایم سرو ته نداشته باشد تا هعی چند بار مخاطب آن را بخواند .تا از آن خسته نشود .تا من رو حدس نزند. تا من را با روزمرگی اش جمع نزند .زس من تازگی رو دوست دارم .دوست دارم بروم کافی شاپ های تازه ی میرداماد و با هم هعی روی میزهای تازه بشینیم و حرف بزنیم . زس ، حتی امروز عطره تازه ای زدم . روبرتو فلان است اسمش.چه اهمیت دارد ؟ حالا عطر زدن توی کشور ما در سال آینده کلی کلاس و مایه داری محسوب خواهد شد  . زس از غذا ها بگو برایم . بگو ببینم در پنجره ی کنج اتاقت چه می گذرد ؟ از دیوانه های شهرتان بنویس .من عاشق دیوانه هام آخه . 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر