۱۳۹۲ شهریور ۲۴, یکشنبه

نامه اي براي زس

زس 
سلام 
دلتنگي؟ منم. خر نشو. بغض نكن. قورت نده. اگه بغض كردي مثل من مرد باش سُرشون بده رو گونه. تا خط بعدي سبك شدي. انگار نه انگار. زس خوب كار كن. فكر كن خدمته. او خونه باغو يادته؟ نه خونه ي فشم رو نمي گم. دارم از خونه ي ايالات حرف مي زنم. اوني كه قراره چند سال نزديك بعد بشينيم لبش لم بديم حرف بزنيم و ياد امروز كنيم. 
اينجا آخراي شهريوره. داري مي شمري چقدر مونده بشه يك سال؟ كم! نشمر. عدد ديوونه مي كنه آدمو. همين شمشادايي كه توي روزبه و امين آبادن اسير عدد شده بودن. 
زس اوضاع خوراكيت به راهه؟ مي دوني هنوز ايران يه سري مزاحم تلفني داره كه به اسم سارا، مريم، مليحه زنگ
 مي زنن سراغت ببينن مخاطب مورد نظر شب چكاره س! خوب چرا آخه؟ همون اول بگو فلان. جوابتو زودتر مي گيري اكانتتم خرج ابزار آلات شبت مي كني؟ هان؟ بي ربط مي گم؟ نه والا. خوب برسيم به اوضاع خوراكي. سر حرفم هستم. علف بي تو گوره خري بيش نيس. اون روز رفتم صاحبش داشت با يه پيرمردي حرف مي زد مي گفت بليط امريكا خيلي گرون شده. اي تُف توو روحت. انقد حاضري آخه تو؟ 
زس، خونه ي جديد رفيقته؟ چه شادم برات. به خدا خوب شد رفتي. گوش نكن يه وقتايي مي گم خيلي خري. خوب شد. زس، گفته بودم اون روزاي پاييز كه اومدي در خونه بوق زدي پريدم پايين چقدر بهم حال داد؟ زس، دلم مي خواد يه جايي توي كنسرت ابي ناغافل ببينمت به عنوان دو تا رفيق قديمي ببرنمون رو سن همديگه رو بغل كنيم. قد يه آهنگ. 

۲ نظر:

  1. چقدر خوب میشد که اون روز زودتر برسه که بیاید و بشینیم هر هر به همه چیز بخندیم.
    اوضاع خوراکی بد نیست اما دلم غذای مامان رو میخاد.
    این مزاحم تلفنی ها نه از بین میرند نه بوجود میان، بلکه از شکلی به شکل دیگری تبدیل میشن، بش میگن اصل بقای مزاحم! پس دایورت کن به آنچه نداری!
    علف بی من هم علفه به شرطی که از منم یاد کنی، قفسم برده به باغ و دلم شاد کنی.
    کاش دست روزگار گذاشته بود بیشتر از این حرفا بیام در خودتون سر کوچتون بوق بزنم بریم علف بخوریم بعدشم یک سیگار از نوبنیاد بگیریم دود کنیم بره!
    من تو رو ببینم کافیه! ابی بخونه و بغلت هم کنم امیدی به بازگشتم به زندگی نیست. تو دوستی هستی که دوستی باهات معنا پیدا میکنه. دلم برات تنگ است...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. زس
      جواب نامه ات بي تمبر و تاريخ و پاكت عالي بود. پست چي رو بوسيدم جاي تو. اون روز همين دوروبراست. كوكتل پنيري دودي هم باشه واسه باغ. علف بي تو چمن هم نيست! كافه نشيني هم كنيم. دلم داره برات يورتمه مي ره.

      حذف