۱۳۹۱ آبان ۹, سه‌شنبه

دست و پایی برا برخیزیدن

سکوت
عدم فضولی خود در دیگران و دیگران در خود
تنهایی
رنگ کردن مو ( مشکی یک دست ؟ )
برداشتن ابروها
خریدن یک بوت
ماساژ(صرفا جهت ریلکس با سناریو خاص)
سفر
در همسفر خیلی شک دارم !
مرتب کردن خانه
چیدن قفسه کفش ها
ساخت دست آویز کیف ها
جابه جایی بعضی وسایل
خرید یک سری وسایل که نیاز نمی بینم اینجا مطرح شه
گلدان برای خانه
افزایش بامبوها
خرید یک رو تختی جدید
درس خواندن به روش آدمیزاد
اندازه گیری عمق تنهایی درون و آگاهی از آن
چیدن شراب و ودکاها در جای مخصوص
یک گیلاس ویسکی صرفا تنهایی
چند فیلم جدید در دست واچینگ
شهر کتاب هفته ای یک بار حداقل
آویز گلدان برای تراس
فکر نکردن به آینده
اعلام قطع ارتباط به یک سری دوستها
مدیتیشن
گروه درمانی
دم نوش برای عصر ها
آویز برای پشت در حمام برای حوله ام
بشقاب جدید (نمی دونم چن تا ؟)
جنگل ابر
یه کیسه آب گرم واسه شبای زمستون
چند تا عکسو ببرم عکاسی چاپ کنن
میز عکسارو خالی کنم عکسای جدید بزارم



۳ نظر:

  1. تو دو لیستت هنوز خیلی کار داره تا همقد مال من بشه!اما مال تو یه چند تا حرکت خیلی اساسی توش داره که خیلی خوشم اومد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. لیستتو با من به شاتراک بذار خوب .حرکتای اساسیش ؟

      حذف
  2. مثلا" به نظرم
    عدم فضولی خود در دیگران و دیگران در خود
    فکر نکردن به آینده
    اعلام قطع ارتباط به یک سری دوستها
    یا کارهای این مدلی خیلی اساسی ان! یعنی بیشتر انرژیتو باید بذاری روی این کارها و خیلی هم مهم و حیاتی ان! تو دو لیستم رو اگه بخوام باهات به اشتراک بذارم باید یه ادیت اساسی بکنمش چون فعلا" اینقدر شخصی نوشته شده که خیلی جاهاش رو غیر از خودم کسی متوجه نمی شه. اما متاسفانه اصلا" و ابدا" از این کارهای اساسی نداره.

    پاسخحذف