۱۳۹۱ آبان ۱۵, دوشنبه

روزی روزگاری

قدم هات ُ محکم بردار
به پشت سرت نگاه نکن
حواست به جلوت باشه
قدم هات ُ محکم بردار
حالا که مجبوری تا آخرش بری
پس محکم باش
شک نکن
شک نکن
به اراده ی خودت شک نکن
تو تنها نیستی
خیلی جاها
توی همین دنیای لعنتی ِ کثیف
کلی انرژی ِ مثبت و خوب پیدا می شه
که می تونه همه چیز ُ تغییر بده
پس به راهت ادامه بده
بالاتر از سیاهی که رنگی نیست
بذار اگه قراره موفق نشی نگی تقصیر خودم بود
نگی تلاش نکردم
برو و اطمینان داشته باش که می رسی
به همه ی اون خوبی هایی که لایقشی
به همه ی اون آرامشی که هست ولی تا الان این تویی که پیداش نکردی
پیدا می شه
خودت ُ بسپار به دست اون بالایی
بگو خدایا خودم ُ رها می کنم
افسارم دست تو
من می دوم
ولی افسارم دست تو
من ُ از این کثافت بکش بیرون
راهم ُ نشونم بده
راهم ُ نشونم بده


10- می -2011   از وبلاگ قدیمی 

۱ نظر:

  1. Beautiful. I needed this.
    Thanks

    You have a wonderful blog. One of a kind... keep up the great work.

    پاسخحذف